luni, 22 august 2011

Minciuna si "calitatile" ei

Ce parere aveti despre un om care minte?Eu una sunt pur si simplu scarbita..sunt de acord ca din cand in cand mai este loc si de "una mica", dar ce e prea mult strica! Oamenii acestia care mint de rup sunt aceea care vor sa iasa in evidenta pentru ca li se pare ca viata lor este prea plictisitoare si ce se gandesc? "hai sa zic aia,aia si aia sa vezi ce bine o sa-mi fie dupaia!" Parerea mea ?No way! Persoanele care vor sa iasa in evidenta si vor sa fie vazute oriunde si oricand sunt prea pline de ele dupa parerea mea.Atat de pline incat nu mai exista loc de altii in viata lor si se gandesc doar la binele lor personal si cum sa faca sa o duca si mai bine decat presupun ei ca o duc.Dar oamenii aceia sa nu uite un proverb romanesc: MINCIUNA ARE PICIOARE SCURTE ! Sa fim seriosi acum...de cate ori nu s-a intamplat sa zici o minciunica si sa fi prins ? Dupa ce adevarul este aflat de cei din jur de vor consodera o mizerie(cum spune o prietena foarte buna de-a mea)! mai ales daca spui minciuni pe banda rulanta.
Pana la urma de ce mint oamenii? Recunosc ca si eu am mintit, dar nu am mintit ca am ceva sau ca am facut ceva si defapt... nu am facut.Cea mai buna arma a unui om e sinceritatea! Cu ea castigi multi oameni alaturi de tine, pe cand minciuna, e adevarat ca te ajuta si ea sa castigi oameni alaturi de tine, insa pe aceia ii pierzi repede, atunci cand se afla adevarul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu